Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Halloween kostume? Er total idé forladt
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 01:59


Jeg skal til kæmpe Halloween party på lørdag og der bliver gjort meget ud af, at man skal komme udklædt.


Jeg er dog bare fuldstændig lost .. og MEGET fattig


Håber på nogle fede idder!!


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash


-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-



Anything your warmblod can do - my Irish Cob can do better!!



' '

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 09:40

Discountløsningen må da være et lagen over hovedet!!!


Skal det være skræmmende udklædning eller bare udklædning? Har flere billige ideer i hovedet :)


Indlæg er KUN udtryk for egen mening og erfaring.


For hver hesteejer er der en mening om at holde hest.

Jeg respekterer at andre har en anden holdning end mig


Vibekær Ridecenter

Problemheste tages i ridning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spyflue....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 16:19

du køber en sort elefanthue, på den sætter du - over skyggen - 2 runde make-up svampe som øjne, samt et par store sorte piberensere som følehorn.


Du skal bruge en sort langærmet t-shirt.

På den syer du 2 ekstra "arme" på hver side under de rigtige ærmer. Armene laver du af rør-isoleringsskåle - du ved sådan nogen skumting du køber i byggemarkedet, samt sorte vanter fyldt ud med vat. Beklæd armene med sort stof og sy dem på siden af t-shirten, med lige stor afstand.


Du montere en sort snor mellem de påsyede arme/hænder og op til det ærme du har på, således at du bevæger alle armene på een gang.


Lav vinger af hvidt tyl, syes fast på ryggen.


Dertil sorte strømpebukser.


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 var også
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 19:02

selv idé forladt,så snakkede jeg med min mor, som kom med nogle idéer, vi tog forbi genbrugsen, hvor vi fandt en masse brugbare ting..vi endte


ud med:


  • lang mørk uldfrakke med rødt foer
  • "fornem" hvid trøje med lange ærmer
  • vinterjakke - faldt bare over den

Det blev altså til at jeg skal være dracula, jeg tager bare nogle sorte bukser og sko på, samt vide handsker og lidt ansigst maling..


en yderst billig løsning vi kom af med hele 45 kroner i genbrugsen


20 kr for uldfrakken

10 for trøjen

og 15 for vinterjakken


prøv at tage fordi din nærste genbrugs og se hvad de har, tag evt. en kreativ person med dig, som måske kan se nogle muligheder du ikke kan..?


To skønne 3'er ponyer forsvundet!

Harridslev rideklub savner dem meget!


Ivan jeg nåede aldrig at takke dig for du redede Dinna dengang i 2006, men jeg er dig evigt taknemmelig!

Sov godt - du var den bedste! ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllll...llllllllll
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 19:58

Tak for Jeres forslag!!


Det må gerne være uhyggeligt ja! Men så igen og fedt-og-se-godt-ud-agtigt .. UDEN at det skal være frækt .. Der kommer garanteret rigelige mængder af hunkøn der render rundt i nærmest kun lingeri .- kun lige reddet af et par hugtænder eller grim paryk


Der er faktisk i invitationen skrevet, at der bliver kåret indenfor:


? Mest Gennemførte
? Uhyggeligste
? Frækkeste
? Mest Opfindsomme


Kom ENDELIG med flere ideer!


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash


-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-



Anything your warmblod can do - my Irish Cob can do better!!



' '

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halloween
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 20:30

Hmmm.. her er lige et hurtigt forslag, du kan nok finde noget hvide plastic eller et hvidt lagen at klippe op. Dramatisk makeup, hvidt ansigt med sorte øjne og læber.. Så skal du bare finde en hvid paryk eller evt. noget af den slags hårfarve man sprayer på og kan vaske ud igen.



- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 20:32

Jeg var til kostumefest den 16. og var punker. Der gik helt sport i at finde udklædningen og det var så sjovt at gøre sig klar til den fest


Min veninde var klædt ud som guldkaramel (hun vandt også konkurrencen som bedst udklædte) og hendes kæreste en pakke Gajol


Håber du finder det rette kostume og får en god fest


Jane


*Heldig ejer af den skøre, men smukke Milan*


Alle stave- og tastefejl er helt gratis

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 22:20

Inspireret af en veninde, der for nogle år siden gjorde det samme, har jeg i dag købt spindelvæv og edderkopper (falske selvfølgelig, kan købes i BR eller kostume-forretninger).


Jeg tager så sort tøj på, vikler mig ind i spinelvæv, sætter edderkopperne på spindelvævet og slutter af med en gang mørk make up om øjnene og lidt hvid farve i resten af ansigtet, så jeg ser bleg ud. Havde jeg haft en sort læbestift, havde jeg også brugt den, men det har jeg ikke lige pt :)


Lige hvad jeg er i den mundering, ved jeg faktisk ikke Men det er nemt, billigt og uhyggeligt.



Mvh. Julie

---


Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllll...llllllllll
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 23:33


1000 tak for jeres geniale forslag!!


Det ender faktisk med at jeg bliver noget a la dit forslag Julie!! Har nemlig en veninde som forslog det også .. Og det lyder jo ret enkelt og smart!



Tror jeg kører den over på noget med en klam heks (har en nasty kunstig hekse næse fra 3. klasse ) og så ellers bare beskidt i hovedet, mørk make up, uglet hår med insekter, edderkopper og spindelvæv viklet ind i

Det skal nok blive sjovt at få redt ud igen


Derudover må jeg lige i Genbrugen og finde en eller andet oversized mørk og grim kjole, som jeg så også vikler ind i noget spindelvæv :D Vil også vildt gerne have nogle døde dyr hængnene rundt omkring


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash


-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-



Anything your warmblod can do - my Irish Cob can do better!!



' '

0
0
Svar på denne tråd
 
 udklædning
Forfatter: 
Dato:  29-10-2010 08:21

Jeg var til halloween fest i lørdags, klædt ud som nonne....

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2010 08:30

Hvis du har en symaskine, kan det anbefales at købe lidt orange velourstof, lidt grønt filt og en masse pladevat og så sy dit eget græskar-kostume.


Jeg har syet to stk. og det var meget nemt og forholdsvis hurtigt.


Jeg syede en masse blad-formede orange stykker stof sammen, så dragten fik en rund form. Derefter syede jeg en grøn krave på, og med hånden syede jeg en masse pladevat rullet sammen på indersiden, så dragten blev udfyldt og rund og kunne holde sig selv ude i den runde form.


Og med en grøn langærmet t-shirt og et par orange strømpebukser fra H & M, var jeg klar til halloween!


Min dragt er flittigt blevet lånt til både fastelavn, udklædnignsridt og halloween fester siden, og skal i brug igen imorgen, så det kan sagtens betale sig. (det skal siges at jeg langt fra er en ørn til at sy, så det var også nemt )


Med venlig hilsen

Sanne Rødkjær

&

Skærgårdens Blue Boy

...............................


** Boks til pony/lille hest udlejes i god stald 6 km fra næstved.

Se præsentation **

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider